Rozwiązanie do monitorowania torów kolejowych, które umożliwia bezpieczny i bezproblemowy ruch kolejowy w trakcie robót budowlanych realizowanych w pobliżu lub poniżej poziomu torów kolejowych.

Rail Serenity to kompleksowy system monitorowania torów kolejowych, który gwarantuje całodobowy nadzór i pełnozakresowe filtrowanie potencjalnie fałszywych alarmów.

System Rail Serenity stanowi połączenie systemu Cyclops do automatycznego nadzoru topograficznego z instalacją czujników inklinometrycznych. Takie połączenie zapewnia redundancję pomiarową i niezwykle solidny system nadzoru.

Dane z pomiarów są dostępne w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy internetowej Beyond Railway. Inteligentne alarmy pozwalają uzyskać dokładne i rzetelne informacje o zaobserwowanych przemieszczeniach torów kolejowych.

 

Zasada nadzoru przy użyciu systemu Rail Serenity

  • Pomiary przemieszczeń we wszystkich trzech wymiarach: X, Y, Z.
  • Dokładność: <1 mm.
  • Częstotliwość rejestracji danych: 10-minutowe interwały + możliwość powiązania częstotliwości zbierania danych z obserwowanymi przemieszczeniami.
  • Możliwość wykonywania pomiarów niwelacyjnych na platformie kolejowej bez konieczności stosowania pryzmatów.
  • Dokumentacja fotograficzna umożliwiająca kontrole wizualne systemu.
  • Dobowe monitorowanie danych przez nasze zespoły.
Cyclops SIXENSE

Zalety systemu Rail Serenity

  • Gwarantowana ciągłość pomiarów niezależnie od warunków atmosferycznych.
  • Pomiary mogą być wykonywane nawet przy pociągach stojących na torach.
  • Nie występuje ryzyko utraty danych z pomiarów.
  • Szybka instalacja.
  • Konfiguracja inteligentnych alarmów w celu eliminacji fałszywych alarmów.
  • Mniejsze nakłady czasowe na inspekcje przez personel obsługi torów.
  • Pomiary bezwzględne we wszystkich trzech wymiarach: X, Y, Z.

Zalety rozwiązania Rail Serenity:

  • Solidny system do całodobowego monitorowania torów kolejowych z wbudowaną redundancją.
  • Nie występują fałszywe alarmy.
  • Możliwość ograniczenia terenowych inspekcji torów.